Get to know D.C. with our daily newsletter

We dive deep on the day’s biggest story and share links to everything you need to know.

Because of an error by Erik Wemple, the second item in “A Bridge Too Far” (Dept. of Media, 9/16) mistakenly reported that no staffer of the Washington Post’s Style section had joined the New York Times since 1999. In fact, Los Angeles correspondent Sharon Waxman made this very switch. The mistake vacates the premise of the item.